
אז איך זה עובד בעצם? איך אפשר לעבוד יחד מרחוק?
תודות להתפתחות העולם הטכנולוגי ולהתפתחות תחום התקשורת, תוכל העוזרת האישית להתחבר למייל שלכם, ליומן שלכם, למערכת ה CRM, לדרופבוקס, ובעצם לכל מערכת אינטרנטית שאתם משתמשים בה.
ההתקשרות מתבצעת באמצעות מערכת האינטרנט, ולכן אין משמעות למיקום שלכם ולמרחק ביניכם, אין צורך שהעוזרת האישית שלך תשב פיזית לידך.
לאילו אנשי מקצוע מתאים לעבוד עם מזכירה וירטואלית?
העבודה עם מזכירה וירטואלית מתאימה למנהלים שאין להם צורך ממשי במשרד פיזי, שאין להם קבלת קהל, ויחד עם זאת חייבים סיוע אדמיניסטרטיבי כדי לעמוד במשימותיהם ולפנות להם זמן יקר.
ולכן, אם אתם עוסקים בתחום שאינו מצריך קבלת קהל, ורוב זמנכם אתם נמצאים במשרדי הלקוחות שלכם, אין לכם בעצם צורך אמיתי במשרד פיזי עם מזכירה "רגילה", אתם לגמרי יכולים לעבוד עם מזכירה וירטואלית.
דוגמאות לתחומי עיסוק שיכולים להיעזר בשירותי מזכירה וירטואלית:
יועצים למיניהם (אסטרטגיים, ארגוניים, פנסיונים...), סוכני ביטוח, מאמנים, מטפלים בתחומים שונים, סוכני נדל"ן, חשמלאים, עורכי דין וכו'.
מה אני ארוויח מהעסקת עוזרת אישית וירטואלית?
העבודה עם מזכירה וירטואלית, שעובדת ממשרדה האישי, חוסכת לך הרבה הוצאות, כמו למשל:
חסכון בהוצאות משרד – המזכירה האישית שלכם עובדת ממשרדה, ולכן לא תצטרכו לשלם על השכרת משרד ושאר ההוצאות הנלוות לכך (ארנונה, חשמל, מים, דמי ניהול, ניקיון וכו').
חסכון ברכישת ציוד משרדי מתכלה – המזכירה האישית שלכם עובדת עם המחשב האישי שלה, וכל ההוצאות על מדפסת, דפים, טונרים, אינטרנט – עליה.
ומה אם אני צריך עזרה של שעה-שעתיים ביום ולא משרה מלאה של מזכירה?
אין שום בעיה.
היקף המשרה גמיש. אפשר לבחור במספר שעות עבודה ביום/ בחודש, אפשר גם להחליט על עבודה בימי עבודה ספציפיים בשבוע. במהלך פגישתנו, נמפה את המשימות המשרדיות הרלוונטיות לעסק שלכם, נגדיר תהליכי עבודה, ובהתאם לצורך נחליט יחד על כמות שעות העבודה הרלוונטיות עבורכם.
יש לי עסק קטן, האם השירותים שאתם מציעים רלוונטיים עבורי?
בעלי עסקים קטנים נדרשים לבצע בעצמם את כל מגוון הפעילויות של העסק. הם גם אנשי השיווק, גם אנשי המכירות, גם מנהל/ת החשבונות, המזכירה וכו'. אם תמשיכו לבצע את כל הפעולות הללו באופן אישי, לא תוכלו להתקדם. זמנכם יתבזבז על ביצוע משימות מזכירותיות, שאינן מקדמות את פעילות העסק שלכם, ולא יקדמו אתכם לעבר מטרותיכם. עוזרת אישית וירטואלית תפנה לכם זמן יקר ותבצע במקומכם את כל אותן מטלות שאתם לא חייבים לבצע באופן אישי.
איך אני משלם לעוזרת האישית שלי? האם אני צריך לשלם לה ביטוח לאומי? פנסיה?
העבודה עם מזכירה וירטואלית במשרדנו פוטרת אותך מיחסי עובד-מעביד, ולכן אתה פטור מתשלום בגין תנאים סוציאליים, ביטוח לאומי, דמי מחלה, הבראה, פיצויים וכו'.
אתם לא מעסיקים את העוזרת האישית שלכם, ולא מוציאים לה תלוש שכר.
ההתקשרות בינינו היא במתכונת פרילאנס, והחשבונית שתקבלו מאיתנו מוכרת לצרכי מס.
האם ההתנהלות השוטפת היא מול עוזרת אישית אחת, או שמדובר במוקד?
השירות שלנו מושתת על קשר אישי וקרוב בין בעל/ת העסק לבין העוזרת האישית,
דבר שאינו מתאפשר כשעובדים באמצעות מוקד.
היא זו שתענה לשיחות שלכם ושל הלקוחות שלכם ותטפל בכל צורכי העסק.